Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2011 12:59 - Дневна доза снимки :)
Автор: celebpic Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2742 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.11.2011 13:01


Америка Ферера май се е вживяла в ролята си от "Грозната Бети" и то още от периода, преди да стане хубавица и да започне да използва грим...
image

image


За разлика от нея Ева Лонгория се бе подготвила подобаващо за папараците, следващи я неизменно и всекидневно, почти навсякъде. Отчаяната съпруга изглеждаше страхотно, излизайки от дома си.
image

image

image

Да... някои звезди се интересуват как изглеждат, а други не чак толкова, да не кажа изобщо...
image
Хелън Хънт!
image

Гери Халиуел, добре ли си..?
image

И последно Ума Търман, която всъщност не изглежда никак зле, просто не са я хванали в подходящите пози, както обичат да правят папараците...
image

image

Това бяха първите ми постинги, надявам се да са ви позабавлявали поне малко. Аз лично много обичам да гледам папарашки снимки на звездите, да ги видя такива, каквито са в реалния живот, не само лъскавата им страна на червения килим, точно за това реших да споделя тази моя страст и да зарадвам и разнообразя деня и на други, като мен, които споделят това мое хоби. Със сигурност тези първи мои постинги няма да бъдат видени от много хора, но дори и един човек да се усмихне днес, благодарение на мен, ще съм доволна! :)




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: celebpic
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 57781
Постинги: 7
Коментари: 3
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930